vervolg van 5 dagen later. - Reisverslag uit Bahnhofsvorstadt, Duitsland van Maria en Marij Jans - WaarBenJij.nu vervolg van 5 dagen later. - Reisverslag uit Bahnhofsvorstadt, Duitsland van Maria en Marij Jans - WaarBenJij.nu

vervolg van 5 dagen later.

Blijf op de hoogte en volg Maria en Marij

15 Juni 2016 | Duitsland, Bahnhofsvorstadt

De kinderen van tante Hanneke hebben er met elkaar een hele mooie afscheidsdienst van gemaakt, en wij zijn blij dat wij hiervan deelgenoot hebben mogen zijn.
Rons half drie vertrekken wij weer naar Denemarken. We hebben wat files, waardoor de reis wat meer tijd in beslag nam, maar rond tien uur waren we weer terug en er moesten natuurlijk nog wat potjes Jackeroo gespeeld worden. Het was in de kleine uurtjes voordat we in bed lagen, maar de volgende dag konden we uitslapen omdat ook Frans nog een dagje vrij geregeld had. We zijn de volgende dag naar het mooie stadje Ribe gegaan, met de auto. Wat gewinkeld en daarna naar huis, eten gekookt en gezellig met het hele gezin gegeten en natuurlijk in de avond weer
'gejackerood'. Betty en Maria snappen nu best dat het helemaal niet leuk is om met Frans dit spel te spelen, het is verdomd maar waar, hij wint de hele tijd. Ongelofelijk hoe hij iedere keer aan zo'n goede hand kaarten komt.
Woensdagochtend hebben we gepland om aan onze terugreis te beginnen. Als we opstaan is Frans al naar zijn werk en ook Betty gaat wat later weg om te gaan werken. Wij ontbijten, ruimen op en in en vertrekken rond tien uur op naar het mooie eiland Romo, vanwaar we om 14.25 met de ferrry naar Sylt oversteken. Het weer is prachtig en de uitzichten weer adembenemend. Ook Sylt is een erg mooi Duits eiland met schitterende huizen met rieten kappen en mooie fietspaden door de duinen. Vanaf Sylt pakken we de trein naar Bremen. We hebben er voor gekozen om het saaie stuk in Schleswig Holstein te vermijden door dit met de trein te doen. Om half elf vanavond zijn we in Bremen aangekomen, na wat zoeken vonden we het hostel wat we gereserveerd hadden. Morgen willen we de stad gaan bekijken, maar voor nu eerst lekker slapen en morgen gezond weer op. Welterusten.

• 16 Juni 2016 - 12:18

John:

Hoi Marij GRoet uit Gennep

• 16 Juni 2016 - 16:39

Diny:

Hallo MArij en MAria....van nu af aan MA-MA genoemd haha.....2 lange verhalen gelezen. Erg mooi. Zeker hoe de familie zich herenigd bij jullie aankomst. Helaas hebben jullie ook weer een tante moeten laten gaan, gecondoleerd, mooi dat jullie wel bij haar begrafenis aanwezig waren. Nu zijn jullie weer op de terug weg. Tijdens deze rit kunnen jullie vast al wat terug kijken op een super fiets tocht met bijzondere ontmoetingen. Wanneer jullie nog bij mijn broer aan willen lees ik het wel. Ik kan jullie wel al zeggen dat hij het bijzonder zal vinden. Dames, fiets er nog lekker op los, genietend van het zonnetje en alle moois om jullie heen. tot een volgend bericht. gr. Diny

• 16 Juni 2016 - 17:36

Miep:

Alweer op de terugweg!Mooi om jullie verhalen te lezen en de intentie die jullie er aan geven.
    De foto zien er gezellig uit en vooral genieten verder.
    Heel veel groetjes!!