Van Markelo naar Coevorden, onze 3de dag. - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Maria en Marij Jans - WaarBenJij.nu Van Markelo naar Coevorden, onze 3de dag. - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Maria en Marij Jans - WaarBenJij.nu

Van Markelo naar Coevorden, onze 3de dag.

Door: Maria en Marij

Blijf op de hoogte en volg Maria en Marij

03 Juni 2016 | Nederland, Coevorden

De nacht was wat onrustig verlopen, we konden de slaap niet pakken deels omdat we Veel te veel koffie gedronken hadden en daar kunnen vrouwen op onze leeftijd echt niet meer tegen en deels omdat ene Lotte ons steeds uit de slaap hield met haar berichtjes. Deze ochtend moesten we zelf voor ons ontbijt zorgen, wonderwel lukte dit nog ook. Om precies 10 uur zaten we op de fiets. We vertrokken net over de grens van Overijssel en zijn vanavond in de provincie Drente aangekomen. Ook vandaag hebben we weer genoten van het fietsen in de ochtend met de dauw op de bladeren en het zingen van de vogels, de rust in de bossen, de wijdheid op de Sallandse heuvelrug, de schoonheid van de runderen, de bootjes met hun passagiers, een gesprekje met een bewoner, een kopje koffie op het terras, lekker luieren langs het kanaal in de zon, schuilen voor een hevige regenbui en daarna fietsen door een fris landschap waarna we toch weer droog aan zijn gekomen.

• 03 Juni 2016 - 18:35

Marina:

Maria, wil je aub. ons nog een keer inschrijven voor jullie nieuwsbriefs? Marina

• 03 Juni 2016 - 19:12

Ria:

Hoi Maria en Marij, Leuk om te lezen jullie vorderingen op de fiets! Nederland is inderdaad erg mooi om vanaf de fiets te bekijken. Heel veel plezier samen nog en vanavond dan maar aan de borrel dan slapen jullie misschien wat beter
    Groetjes Frans en Ria

• 03 Juni 2016 - 19:12

Miep:

Ziet er gezellig en relax uit! Zo komen jullie er wel!

• 03 Juni 2016 - 19:13

Harrie:

Dag dames, jullie fietsen er flink op los. Hopelijk voor jullie beter weer dan in het zuid - oosten.
    Maria de nijlgans heeft zoals ik al zij in de ooievaarsnest zitten broeden. (hoog maar niet altijd droog.)
    Gisteren zijn de kuikentjes uitgekomen en vandaag al in de vijver. 8 stuks, maar eens kijken hoeveel er nog zijn als jullie terug komen.
    Voor jullie samen mooie trip en veel plezier.
    Groeten, Els en Harrie

• 03 Juni 2016 - 19:28

Mieke:

He Maria en Marij

Wat leuk om te lezen dat jullie aan het fietsen zijn! Heel veel plezier en geniet van ons mooie Nederland.

Groetjes Mieke

• 03 Juni 2016 - 22:46

Diny:

Hallo Marij en Maria, zo, de voorlaatste dag voordat jullie ons land verlaten. Nog geen zadelpijn gehad? In welke plaats woont jullie broer? dan kan ik eens nakijken hoever het is en hoe de route kan verlopen. Slaap goed, en voor morgen weer een fijne dag gewenst.....ook zonder lekke band-en-. Je fiets bevalt goed Marij?? Groet en tot het volgende bericht. Diny

• 05 Juni 2016 - 21:18

Mama Lea:

Hallo Hallo ,dat gaat goed met jullie ! Super !
    Zijn jullie nog aan het genieten of hebben jullie je al laten verlijden door het Duitse hooi ,of strozak?
    Kunnen de fietsen het ook goed volhouden ? Ik zie dat jullie prachtige routes hebben en mooie attrakties opzoeken ,zo zie je nog eens wat.Kancie en Djaden schrokken van de geweerschoten bij ? ze vonden het maar raar dat oma Maria daar ook was .Marije was nog een beetje moe van de run het was wel leuk en voor herhaling vatbaar.

Hier was het ook anders vandaag, heb jullie gemist maar Johan Dinotra en Martijn Marije Rob en de kerels zijn lekker komen kletsen en door de te warme zon weer naar binnen gevlucht,ja ja we hebben het ook verdient na al die nattigheid.Nu eerst maar eens goed slapen & plannen waar de reis morgen heen gaat.
    Kennen ze in het duitse ook mooie fietspaden voor e-bikes en oplaadpunten ? zeker wel.
    Grote nieuwsmomenten zijn er hier niet.Dinsdag gaan wij ook op de pedalen ! Ik heb er zin in .
    Lieve Maria en Marij geniet van alle nieuwe plekjes en ontmoetingen, het wordt vast een onvergetelijke reis met levenslange indrukken . Van hieruit een warme slaapknuffel en morgenvroeg .... gezond weer op en vergeet de billen niet in te smeren die lijden veel ! Een goeie verdere reis met lieve groet van Mama Lea.